Planner – nástroj pro týmovou spolupráci

Cíl kurzu: používání online nástrojů pro organizaci týmové práce pomocí intuitivní, vizuální správy úkolů. Aplikace umožňuje srozumitelně, snadno
a jednoduše sledovat i koordinovat projekty, sdílet soubory a komunikovat ohledně úkolů. Aplikace Planner je součástí Office 365, přičemž soubory jsou na pozadí ukládány na SharePoint. Lze využívat @zmínku pro kolegy z týmu (MS Teams). Aplikace používá metodu Kanban a je integrována do celého prostředí Office 365 včetně aplikací Outlook, Teams a ToDo. Účastníci kurzu porozumí principům práce a budou schopni efektivně spolupracovat při řešení projektů. Součástí kurzu bude praktické cvičení na tvorbu společného plánu dle zadání.

Délka kurzu: 2 hodiny příp. dle dohody.

Obsah kurzu:

  • MS Planner, verze,
  • přihlášení, spuštění, popis prostředí,
  • centrum Planneru, možnosti,
  • plány, panely kanban, grafické zobrazení,
  • tvorba plánu, práce s kontejnery (panely),
  • úkoly, atributy úkolů, práce s úkoly,
  • zobrazení: panely, grafy, kalendář, seznamy úkolů,

Pro ucelenou znalost doporučujeme doplnit kurzem pro aplikaci ToDo pro správu osobních a týmových úkolů.

Délka jednotlivých kurzů je koncipována v délce od několika hodin do dvou dnů, eventuálně dle dohody lze kurz individuálně uzpůsobit vašim potřebám, zjednodušit či rozšířit, vynechat či doplnit nová témata.

Lektor, termín a místo kurzu lze individuálně dohodnout.