Menu

Konference Fenomén 4.0

Nenechte si 24. ledna ujít konferenci roku 2019! Konference je určena pro celou firmu. Využijte výhodných balíčků.

www.fenomen40.cz

HR Business Partner - Zlín

Kategorie:
HR v praxi
Datum:
12. prosinec 2018 09:00
Místo konání:
Technologické inovační centrum, Vavrečkova 5262, budova 23, 760 01 Zlín
Počet míst
9 / 12
Volných míst
9
Telefon:
+420 604 251 808
Email:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Příloha

Akreditovaný vzdělávací program pro současné či budoucí personalisty HRBP a HR manažery.

Propojení partnerské spolupráce personalisty s vedením společnosti

Jedná se o intenzivní, prakticky vedený kurz, kdy účastníci dostanou ty nejpodstatnější informace o HR praxi v souvislostech. Daná struktura kurzu a získané informace povedou účastníky k tomu, aby nebyli jen HR úředníky, ale stali se nepostradatelnými Business Partnery.


Forma

Intenzivní interaktivní trénink HR technik, diskuze, výměna zkušeností a praktické příklady, navazuje HR expedice a závěrečná zkouška předání certifikátů.
Garantem a průvodcem kurzu Gabriela Rejman. Doplňující podhled z praxe je zajištěn hostujícími HR manažery / řediteli.

Výstup kurzu

Certifikát o realizaci akreditovaného programu, zkouška je autorizovaná tzn. probíhá před autorizovanou osobou a výstupní certifikát je opatřen kulatým razítkem a má hodnotu maturitního vysvědčení.

 

Komu je kurz určen

+ Majitelům a jednatelům malých a středních firem,

+ HR manažerům a specialistům personálních útvarů,

+ Všem pracovníkům Lidských zdrojů, kteří se chtějí vzdělávat v náboru a chtějí získat certifikát na tuto profesní činnost,

+ Všem, kteří chtějí pracovat v Lidských zdrojích a potřebují znát problematiku, diskutovat otázky a proniknout do personální praxe.


Benefity kurzu:

+ V rámci kurzu – exkurze do výrobní firmy

+ Certifikát

+ Potvrzení o autorizované zkoušce (hodnota maturitního vysvědčení).

+ Zkušený lektorský tým z řad HR manažerů


Obsah kurzu

9/10/2018 - Personální strategie a potřeby firmy 

Firemní strategie, firemní cíle a její poslání
Tvorba personální strategie, správní definice ročních cílů a úkolů
Provázanost s business strategii s vizí organizace
Budování značky zaměstnavatele
Hodnoty firmy, firemní kultura a role personalisty jako nositele změn
Personální plánování
Role personalisty a kroky, které se od něj “očekávají”
Jak lze identifikovat personální potřeby firmy
Kvalifikační profil uchazeče
Popis pracovního místa
Kompetenční model – popis, význam a využití

10/10/2018 - HR marketing - Employer Branding

host z praxe: Martin Lutonský, Kovárna VIVA

Co je to HR marketing
Proč pracovat na HR marketingu a jaký bude přínos
Budování strategie HR marketingu, co o sobě firma chce a může říci
Tvorba strategie HR marketingu v praxi
Nástroje pro tvorbu HRM a jejich využití
Employer branding v praxi a v naší realitě
Tvorba náborové kampaně

13/11/2018 - Výběr, přijímání zaměstnanců, Onboarding a adaptace

host z praxe: Iveta Dědková, Promens

Kritéria pro výběr a základy orientace ve vzdělání kandidáta
Kde všude můžeme hledat vhodné kandidáty
Inzerát - tvorba a použití, na co si dát pozic a co “táhne”
Selekce kandidátů dle CV
Behaviorální pohovor - tvorba otázek a ověřování
Skupinový pohovor - co odhalí kompetence, které hledáme?
Psychodiagnostické metody
Tvorba Assesment Centre
Výběr na manažerskou pozici - případová studie
Hodnocení ve zkušební době a po ní
Nastavení cílů pro adaptační období
Tvorba adaptačního plánu pro všechny linie firmy
Kroky a nástroje pro kvalitní Onboarding (praktické tipy pro začlenění nováčka do týmu)
Hand book - tvorba manuálu pro nového zaměstnance
4S v Onboarding procesu

14/11/2018 - Social Media Recruitment s LinkedIn

host z praxe: Jana Bejvlová,  DOCS

Úvod do Social Media Recruitmentu s LinkedIn
Jak nastavit a vyladit LinkedIn profil pro potřeby náboru
Networking strategie úspěšného recruitera
Vše o zacílení kandidátů na LinkedIn i mimo něj
Jak úspěšně kontaktovat LinkedIn kandidáty
Využití LinkedIn skupin k potřebám recruitmentu
Výhody a nevýhody placených LinkedIn služeb

12/12/2018 - Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců

Hodnocení efektivity vzdělávacích programů
Praktická příprava a tvorba harmonogramu vzdělávacího programu
Nové trendy ve vzdělávání
Organizace vzdělávacích programů a příprava výběrového řízení
Tvorba vzdělávacího plánu, tvorba rozpočtu a controlling
Analýza vzdělávacích potřeb
Tvorba KPI
Práce s generací Y a Z
Talent Pool
Cíle a koncepce hodnocení zaměstnanců – řízení podle výkonu, řízení podle kompetencí
Význam hodnocení a vazba na ostatní procesy ve firmě

13/12/2018 - Zákoník práce v praxi

15/1/2019 - GDPR pro personalisty

16/1/2019 - HR expedice do vybrané firmy

14/2/2019 Zkouška

 

          GARANT KURZU

  • 15

    Gabriela Rejman

    Gabriela je lektorka, koučka, konzultantka a specialistka v oblasti lidských zdrojů. Personalistikou a rozvojem vnitřního potenciálu se zabývá jedenáct let. Své znalosti a zkušenosti uplatnila jako trenérka SFE a HR Generalist ve společnostech GE Money Bank a.s. a Česká spořitelna a. s.


     

    Cena za celý kurz: 24 000 Kč (1 téma za 3 100 Kč)

  • Akční cena 19 200 Kč při objednání do 30. 8. 2018 sleva 20 %.

  •  Untitled


     

    Nenechte si ujít příležitost a stáhněte si náš vzdělávací plán :)

     

 
 

Všechny termíny:

  • 14. únor 2019 09:00
  • 16. leden 2019 09:00
  • 15. leden 2019 09:00
  • 13. prosinec 2018 09:00
  • 12. prosinec 2018 09:00
  • 14. listopad 2018 09:00
  • 13. listopad 2018 09:00
  • 10. říjen 2018 09:00
  • 9. říjen 2018 09:00

Powered by iCagenda

Novinky na váš email

Naše úspěšné expedice

irisa

Jiří Dřevikovský

ředitel závodu Irisa 

Ve spolupráci s konzultanty společnosti CE-PA jsme zvládli relokaci výrobní linky a náběh projektu. Díky následné optimalizaci pracoviště postupně zvyšujeme produktivitu a plníme tak požadavky zákazníka.

Logo SPUR

Helga Gregarová

HR a marketingová manažerka SPUR a.s.

Teambuildingová hra Baťův Zlín je pojata velmi zajímavě. I když je většina z nás ze Zlína, tak jsme objevili nová místa a zjistili jsme další zajímavosti o firmě Baťa, které jsme doposud neznali. Strávili jsme velmi zajímavý den a určitě doporučujeme. 

ekofiltr

David Münster

obchodní ředitel Ekofiltr s.r.o.

Společnost CE-PA s.r.o. pro nás vytvořila dynamické kalkulační programy, díky kterým jsme schopni sledovat skutečné náklady na výrobek a přesněji alokovat režijní náklady. Tyto programy jsou pro nás skvělým obchodním nástrojem.

logo

Hynek Spurný

technický ředitel Pharmix s.r.o.

S CE-POU jsme implementovali metodu 5S. Dosáhli jsme tím úspory místa a materiálu, minimalizovali jsme čas na hledání, snížili jsme zmetkovitost a v neposlední řadě jsme aktivizovali naše zaměstnance.  

janca-logo

Martin Šuta

vedoucí prodejen Janča V.M. s.r.o.

CE-PA pro nás realizovala Competitive mystery shopping, díky kterému jsme odhalili naše slabé stránky v porovnání s konkurenčními podniky.  

Úspor, které jsme nalezli ve vaší výrobě

Nabídek na společnou výpravu

Osob, které jsme proškolili

Naši klienti a reference

Spolupráce s CE-PA našim klientům pomohla nastavit efektivní procesy a moderní trendy v jejich firmách